torsdag 26 januari 2012

Sockar

I förrgår så började titta på Anno 1790 på svtplay, missade det alldeles när det gick i november och december. Nå, hade tråkigt i förrgår och tänkte titta på Morden i Midsomer, men det avsnittet hade jag redan tittat på. Så det blev Anno 1790 tillsammans med en kopp kaffe och stickningen. När jag sett ett avsnitt så upptäckte jag att jag bara hade till midnatt 25/1 på mig att se alla 10 avsnitten. Så med stickningen i händerna så hann jag precis kolla klart på alla avsnitten 30 minuter innan det var midnatt.
Resultatet under tv-tittningen var att jag han klar en socka och är halvvägs på foten på den andra, bilder kommer snart. Lovde förra veckan att jag skulle sticka ett par tunna ullsockar åt en bekants dotter som är så frusen om fötterna när hon åker slalom. Önskemålet från tösen var att det skulle vara blå sockar, så jag stickar i jeansblå garn nu.
Idag har det däremot inte blivit något stickat, åkte nämligen på magsjuka:( inatt och har legat däckad större delen av dagen. Nu börjar jag piggna till och ska strax ta stickningen och sätta mig vid tv'n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar