tisdag 14 februari 2012

Hemlispaket


Gissa om det var roligt att öppna dörren för brevbäraren i fredags!!! Han hade paket till mig och det gick ju inte ner i öppningen. Paketet var från en hemlig handarbetsvän som också deltar i Stickameras hemlis 8!



Jag har alltid velat sticka en sjal och så får jag ett garn som passar perfekt till det :)




Jag läser mycket böcker, mestadels deckare i och för sig, men jag har aldrig läst August Strindberg! Och nu så fick jag En dåres försvarstal och det ska bli intressant att läsa, för Strindberg räknas till klassikerna.
Jag fick även en ask med ekologisk lakrits, har inte provat dem tidigare.


Min hemlisvän har tänkt till:) jag lyssnar mestadels på rockmusik, även om jag faktiskt är lite av en allätare. Så jag har fått en jazzskiva för att vidga mina vyer :) Det ska bli roligt att lyssna och se vad jag tycker!
Body butter från Bodyshop med choklad i kan ju aldrig bli fel!:)

Tack så mycket min hemlige vän för de genomtänkta presenterna jag fått! Ser fram emot nästa månad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar